tonijn of merlijn? - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Erwin, Frouke, Pip, Mees Blom - WaarBenJij.nu tonijn of merlijn? - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Erwin, Frouke, Pip, Mees Blom - WaarBenJij.nu

tonijn of merlijn?

Door: Senor Blomito Y Senora Froukita

Blijf op de hoogte en volg Erwin, Frouke, Pip, Mees

27 September 2007 | Costa Rica, San José

Buenas!

Even een laatste korte mailtje vanuit het paradijs. We hebben nu de ultieme staat van relaxtheid bereikt. We zijn te lui om foto's op de website te plaatsen. Even kort verslagje:

-duiken in Bocas del Toro was goed. Tweede duik was mooiste. Veel vis en enorm crab en kreeften gezien. Heel eerlijk gezegd was duiken in Belize nog net iets indrukwekkender. Misschien hadden we pech omdat we hier in het hurricane seizoen zitten wat natuurlijk niet zorgt voor optimale duikomstandigheden...

-Van Panama naar Costa gereisd (Leo, we waren met Leo Tours. Je begrijpt, het was een enorm fijne, comfortabele reis ;-)

-Zitten nu in Puerto Viejo. Dit is dorpje aan Carribische kust van Costa Rica. Mooie stranden, niet te veel toeristen (het is overal relatief rustig omdat we buiten het hoogseizoen zitten) en hier wilden we gewoon even lekker bijkomen. ( ALWEER?? Ja! We nemen het er even lekker van, het zal nog druk worden de komende maanden!).
Even relaxte cabana gehuurd en beetje bakken aan het strand, of bij het zwembad. We hebben enorme kopzorgen: eten we tonijn of merlijn? Smeer ik me in met factor 30 of 15? Bestel ik mojito of caprinja? Kortom: we zien echt af hier en zijn blij als we weer gewoon in Nederland zijn en mogen werken.

Tot snel,

kus

• 27 September 2007 - 19:34

Esmeralda:

nou zeg, zwaar hoor dat ontspannen gedoe en telkens daar weer van bij moeten komen... succes ermee!

• 27 September 2007 - 22:45

Edwin:

Echt heel erg zwaar, leef met jullie mee :-)

• 29 September 2007 - 08:12

Ma En Cees:

Om het probleem op te lossen kun je overgaan op het menu van de kok c.q. het verrassingsmenu en smeren kun je gewoon helemaal achterlaten als jullie in de schaduw gaan liggen.
    Is het ook socialer van kleur voor de thuisblijvers. Haha...
    Relax nog ff want de handjes zullen straks weer moeten wapperen.
    Lieve groet XXXX

• 29 September 2007 - 15:19

Mir:

Ik zeg: "bestel ze gewoon allebei, die mojito en caprinja". In een warm land, moet je nou eenmaal goed drinken, anders droog je uit! Lekker genieten nog daar, hier is het 3x niks, weatherwise! Tot snel!