Aussies wedding - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Erwin, Frouke, Pip, Mees Blom - WaarBenJij.nu Aussies wedding - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Erwin, Frouke, Pip, Mees Blom - WaarBenJij.nu

Aussies wedding

Door: Erwin en Frouke

Blijf op de hoogte en volg Erwin, Frouke, Pip, Mees

21 Juni 2009 | Indonesië, Batavia

WOW! Wij zijn nog even aan het bijkomen van de prachtige huwelijksdag van Chris en Therese van gisteren.

Vijf dagen geleden kwamen we aan in Seminyak, waar al zo'n 50 andere australische vrienden van Chris en Therese zich hadden verzameld. Elke avond was het feest: etentjes, poolparties, stappen...ongelooflijk! Overal kwamen we bekenden tegen. Sommigen kenden we al uit Zweden, anderen kenden we van de Australie reis, weekendjes Londen of Amsterdam.

Vrijgezellenfeest is een groot evenement voor de aussies...dus Chris in een superman pak, 30 man op een boot, naar een eiland om daar te gaan 'sporten' (voornamelijk bierspier trainen), en daarna kroegentocht. De dames gingen lunchen bij een prachtig restaurant aan het strand en daarna een dragqueenshow en kroegentocht.Ik heb het volgehouden tot en met de show en vond het toen echt de hoogste tijd worden af te taaien (dragqueens in sobere toestand is toch wat veel van het goede)..

Maargoed, het huwelijk dus...een prachtig huis met een enorme tuin, pal aan het strand. De trouwplechtigheid vond plaats bij ondergaande zon, Chris and Therese en alle bruidsmeisjes zagen er werkelijk PRACHTIG uit. Het leek wel een film. Iedereen zag er trouwens prachtig uit. Lange jurken, hoge hakken, alle mannen strak in pak. Na de trouwerij kon iedereen aan tafel in de tuin. Ook dit leek weer op zo'n trouwmagazine-plaatje. Toen het feest eenmaal begon veranderden alle chique mannen weer in de gewone biertankende surfdudes zoals we ze eerder die week hadden gezien en de dames deden daar natuurlij absoluut niet voor onder.

De priester die Chris en Therese had getrouwd hield wel van een dansje...hij stond op een gegeven moment met 8 (nogal aangeschoten) vrouwen op oude nummers vanMichael Jackson te dansen....hilarisch om te zien...

Het feestje eindigde in het zwembad en de loungebanken daarom heen...Vandaag komt iedereen nog even terug voor een drankje bij het zwembad om deze fantastische feestweek af te sluiten..

Wij blijven hier de laatste week in een bungalow aan het strand zitten...lekker surfen en een massage zo op zijn tijd...HEERLIJK!!!

x

• 21 Juni 2009 - 06:48

Es:

Hahaha, wat een leuk feestje! lijkt me goed bij Terese en Chris passen :-) Geniet nog even lekker na... Tot snel!

• 21 Juni 2009 - 11:57

Edwin:

En zelf dus niet getrouwd :-)

Klinkt allemaal heeeeeeeeerlijk!

• 21 Juni 2009 - 16:15

Sander, Sandra, Eva:

Zucht... wat hebben jullie het zwaar... Sterkte nog.

Kus!
    Sander, Sandra en Eva

• 21 Juni 2009 - 17:45

Ma En Cees:

Het is natuurlijk wel heftig als je verbouwt, werkt, poetst, opruimt, rapportjes schrijft, de tuin, doet, de oprit moet aanvegen vanwege de cementrotzooi en je krijgt dit soort bounty island mailtjes.
    Maar....het is jullie van harte gegund (ook al gun ik het ons ook).
    Ben wel superbenieuwd naar de buikomvang.
    Wensen jullie nog ontzettend veel plezier.
    Heel veel dikke knuffels en groetjes xxxx

• 24 Juni 2009 - 16:30

Wiet En Co:

Selamat (volgens mij bij jullie nu) Soiree, Tis erg heerlijk om dit verhaal weer te lezen... na een dag werken. Jullie genieten met volle teugen (bier en sap). Zien jullie snel weer en geniet van de laatste dagen... want straks zijn jullie papa en mama!!! Liefs, Wiet en Co