Feliz Navidad!!!!!!! - Reisverslag uit Panajachel, Guatemala van Erwin, Frouke, Pip, Mees Blom - WaarBenJij.nu Feliz Navidad!!!!!!! - Reisverslag uit Panajachel, Guatemala van Erwin, Frouke, Pip, Mees Blom - WaarBenJij.nu

Feliz Navidad!!!!!!!

Door: Blommetje en Frouke

Blijf op de hoogte en volg Erwin, Frouke, Pip, Mees

26 December 2006 | Guatemala, Panajachel

Hola Amigos!!

Feliz Navidad voor jullie allemaal!!!! Als het goed is hebben jullie nu allemaal wel een heerlijk kerstdiner achter de kiezen!? Wij nog niet, het is nu 5 uur 's avonds en we hebben vandaag een heerlijk dagje zon aan het zwembad gehad. Strakblauwe hemel, alles gesloten, dus een perfect excuus om gewoon helemaal niks te doen! Heerlijk!

Afgelopen dagen zijn Esther, Wouter, Cees, Henriette en Eline aangekomen. Wij dachten, leuk, we gaan ze verrassen. We komen ze 1 dag eerder opzoeken. Wij dus om half 7 opgestaan, zodat we 3 uur later met chickenbussen in hun hotel aan zouden komen. Dat ging goed. Wij helemaal in de mood om ze tijdens het ontbijt eens lekker te overvallen. Komen we daar aan, wat denk je? Zijn ze net half uur geleden vertrokken!!!!!!!!! Ze hadden jetleg, waren vroeg wakker en waren de stad al in. Wij de stad in en overal vragen of ze een familie uit Nederland hadden gezien. Nee dus. Wij balen. Terug naar het hotel, nog tijdje aan het zwembad gewacht en toen hoorden we ze aankomen. We hadden als verrassing een brief achtergelaten. Die waren ze net aan het voorlezen toen we binnenkwamen. Nou, de ogen van wouter konden niet groter worden. Henriette dacht dat haar bril hoognodig schoongemaakt moest worden en Esther vroeg zich meteen af of ik haar boek toevallig ook had meegenomen. Heel grappig.

Na lekker chillen in te relaxt hotel * kingsize bed en open haard, grote tuinen en zwembad* zijn we van Antigua met de familie naar Panajachel gereisd. Waar we dus met Esje al waren geweest. Leuk om hier weer terug te zijn....echt gezellig plaatsje, weer bijzonder relaxt hotel...Wel even wennen, van het naar ons idee al luxe backpacken, naar het super luxe chillen dankzij de reserveringen van Cees en Henriette. Jezus, we willen niet meer weg hier.

Gisteren naar indianenmarkt in
Chichicastenango geweest. Daar heeft erwin twee hangmatten gekocht. Meteen opgehangen aan de palmbomen bij het zwembad bij ons hotel en natuurlijk erg bruikbaar voor op het eiland in Belize later deze reis.

Kortom: het is echt paradijs hier. Bedankt voor al kerstwensen en voor jullie allemaal alvast een knettergoed 2007!!!!

xxxxxxxxxxxx

Erwin en Frouke

• 26 December 2006 - 08:33

Yvette:

Hey Frouke!! (en Erwin natuurlijk)
    Jullie ook heel fijne kerstdagen, maar zo te horen gaat dat wel lukken! Klinkt echt als een fantastische kerst! Ben zelf net terug uit Miami en heb net - hard lachend - al jullie berichtjes gelezen (oeps de buren).

Have fun nog en natuurlijk ook een fantastisch 2007!!

X Yvette

• 26 December 2006 - 14:35

Ellie En Henri:

Hallo allemaal,

hier is het inmiddels 2e kerstdag. Grijs weer, jullie kennen het (misschien nog) wel. Groetjes aan jullie allemaal van hieruit. Fijne dagen en ook een hele fijne vakantie/jaarwisseling.
    Henri

• 26 December 2006 - 15:25

Frans En Wies:

Klinkt weer helemaal super. Hier is het net een graad, dus behoorlijk fris. Groetjes aan iedereen daar. Wij gaan voor de verandering weer eens wat eten. Een heel goed nieuwjaar alvast gewenst.
    Ook namens (o)ma.

• 26 December 2006 - 20:38

Esmeralda:

hi!! leuk he Kerst hier, alleen dat vuurwerk was wel een beetje teveel!! vandaag is het geen tweede kerstdag hier, maar gewoon als alle anderen! binnenkort naar Antigua voor oud en nieuw... ben benieuwd hoe ze dat feest daar gaan vieren! jullie veel plezier in Belize! wat vonden jullie van Tikal? xxx

• 26 December 2006 - 21:40

Carla:

Hallo allemaal,leuk om zo de kerst te vieren,maak er met oud en nieuw ook wat leuks van,moet niet moeilijk zijn in z'n omgeving. veel plezier voor de rest van de vacantie. xxxx

• 27 December 2006 - 10:55

Reinoud:

feliz vive 2007

• 27 December 2006 - 16:22

Jeroen! :

paleis erbij biertje alles compleet. je weet wel yoh. vrolijk kerstfeest en een gelukkig nieuw jaar!

PS. en uitgekeken voor de lavastenen

• 30 December 2006 - 16:44

Dowjones:

ola, leuk om te lezen. Het komt mij allemaal heel bekend voor. Volgens mij hetzelfde hotel in Antigua. Ik ga Douwe daar echt nog een keer mee na toe nemen. Geniet en voor morgen een spetterend nieuwjaar. xx

• 30 December 2006 - 17:59

Opa Auk En Oma Bep7:

Hallo Erwin en Frouke.
    Wat een geweldige reis maken jullie weer zeg.
    Ik belde net je moeder voor jullie mailadres, bleek zij ook achter de pc te zitten en naar jullie te kijken.
    Remi en Rokaja hebben op 16 dec. een dochter gekregen. Isabel heet ze en alles is ok. Hier gebeurt natuurlijk niks bijzonders om te melden, dus wensen wij jullie een heel goed begin van 2007 ver van huis en verder nog heel veel plezier.
    groetjes opa Auk en oma Bep. Klinkt wel he?