Chillen in Costa - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Erwin, Frouke, Pip, Mees Blom - WaarBenJij.nu Chillen in Costa - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Erwin, Frouke, Pip, Mees Blom - WaarBenJij.nu

Chillen in Costa

Door: Blommetje en Frouke

Blijf op de hoogte en volg Erwin, Frouke, Pip, Mees

07 September 2007 | Costa Rica, San José

Hola!

Nog even snel een berichtje de avond voor vertrek. De komende weken gaan we deze weblog weer bijhouden, zodat jullie weten waar we uithangen...(nou morgen hangen we eerst nog 11 uur in de lucht)
We gaan eerst even bijkomen op het strand, waar de golven wachten op Erwin......en een hangmatje + cocktail op mij! Yeah!

We hadden ons ingesteld op een maand keihard klussen in het nieuwe huis....bij nader inzien is dit een prima alternatief ;-)

Hasta luego!

Besos,

Los Blommos y La Froukita

• 06 September 2007 - 22:22

Joeri:

Joh?! Lekker! Veel plezier en tot snel!

• 07 September 2007 - 07:08

Eline:

Haaaaa Frouke en Erwin!!
    Heeeel veel plezier in Costa Rica en geniet van de zon!! Maar dat komt vast wel goed!! Veel groetjes vanuit het koude Finland!
    x Eline

• 07 September 2007 - 07:42

Frans:

Veel plezier met de golven en het hangmatje. Ik wil best ff komen om een keiharde cocktail in elkaar te klussen?
    Groeten uut Vellup!
    Ome Frans

• 07 September 2007 - 10:02

Es:

que tengan un feliz viaje! besos

• 07 September 2007 - 13:53

Reinaldo:

muy bien!! bueno vacacione hasta la proxima

• 09 September 2007 - 17:01

Ma En Cees:

We zijn benieuwd hoe het verlate vertrek isw verlopen. Waren jullie gaar of sliepen jullie gewoon 11 elf uur?
    Ik ben benieuwd hoe het weer en de mensen zijn. Als het niet lukt met die cocktails komen we Frans wel ff helpen.
    Ciao en geniet ze!!!!!!!

• 10 September 2007 - 07:21

DowJones:

Geniet ervan, heel veel plezier en we kijken weer met spanning naar jullie belevenissen.

Groetjes