to do or not to do...that's the question! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Erwin, Frouke, Pip, Mees Blom - WaarBenJij.nu to do or not to do...that's the question! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Erwin, Frouke, Pip, Mees Blom - WaarBenJij.nu

to do or not to do...that's the question!

Door: frouke

Blijf op de hoogte en volg Erwin, Frouke, Pip, Mees

02 Oktober 2013 | Nederland, Rotterdam

Hallo Allemaal,

We zitten weer met onze neus in de reisboeken en blogs want over een paar weekjes zitten we al in het vliegtuig.......We worden stiekem steeds enthousiaster over Birma....heel erg benieuwd naar jullie mening: doen of laten?

• 02 Oktober 2013 - 22:18

Marco:

Hoi Frouke en Erwin,

Myanmar is geweldig, prachtige tempels en stuppas, aardige mensen maar wel vuil.
    Let wel op naar welk gebied jullie gaan, momenteel is er weer veel spanning tussen moslims en boeddhisten, er is dit jaar al twee keer een negatief reisadvies gegeven voor bepaalde gebieden.

Groet Marco ( en ik ga jullie natuurlijk volgen)

• 03 Oktober 2013 - 08:28

Dick:

Hallo Frouke en Erwin,

Ga het avontuur aan, en als je enthousiasme er ligt, gewoon doen!!!! Spannend avontuur gaan jullie aan en met kinderen erbij gaan vaak andere deuren open. Jullie zullen wel gek worden van het feit dat, en dan is het een keer andersonm, dat de inwoners met jullie kinderen op de foto willen. Hahaha.

Ik blijf jullie volgen en ben benieuwd naar de verslagen.

Groetjes Dikc