Aftellen - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Erwin, Frouke, Pip, Mees Blom - WaarBenJij.nu Aftellen - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Erwin, Frouke, Pip, Mees Blom - WaarBenJij.nu

Aftellen

Door: Frouke

Blijf op de hoogte en volg Erwin, Frouke, Pip, Mees

16 Oktober 2013 | Nederland, Rotterdam

Gek idee; volgend weekend zitten we in Thailand! Deze week staat in het teken van aftellen...de laatste werkdagen voor ons, de laatste school- en crechedagen voor de kids en spullen pakken...

Onze spullen passen in 2 rugzakken en 2 handbagages....Pip en Mees hebben elk een eigen rugzakje met hun zelfgekozen favoriete speelgoed. Pip is nog zwaar in dubio welke van haar 5 baby's mee gaat en Mees richt zich toch meer op de eetbare zaken....van wie zou hij het hebben?

We starten in Bangkok en reizen dan door naar een eilandje om lekker in de chillmodus te komen...We hebben er zin in!!!!!!

• 20 Oktober 2013 - 22:59

Jolien Groenen:

Spannend!!! Heeel veel plezier, ga lekker genieten van geweldig Azië! Groetjes Jolien

• 21 Oktober 2013 - 16:52

(o)ma Henriette:

heerlijk...we volgen jullie op de voet.....en geniet ervan...ben wel benieuwd wat er uiteindelijk in die rugzakken beland....

• 24 Oktober 2013 - 22:38

Laila Chairy:

Hoi heb mij net aangemeld